G&T-TOURS Broj polise(garancije) 30000016170
17500 VRANJE – SRBIJA
STEFANA PRVOVENČANOG 51
TEL. 017/400-904, 400-905
FAX:017/400-906
e-mail: gttours@mts.rs
PIB:100549133
MB:17255380
T.R.170-30016166000-21
LICENCA: OTP327 OD 07.02.2020, A20
POTVRDA O GARANCIJI PUTOVANJA BR._______
Korisnici:
Davalac garancije MILENIJUM OSIGURANJE ADO, office@milenijum-osiguranje.rs, telefon: 0117152300, broj polise(garancije) 30000016170,datum izdavanja polise(garancije)28.01.2020.
Iscrpljujuća osigurana suma iznosi 200.000 eura i predstavlja maksimalnu obavezu osiguravača.
Plaćanje naknade iz osiguranja vršiće se po srednjem kursu NBS.
Osiguranjem se obezbeđuju:
U slučaju insolventnosti:
– troškovi nužnog smeštaja, ishrane i povratka putnika sa putovanja u zemlji i inostranstvu, u mesto polaska;
– potraživanja uplaćenih sredstava putnika po osnovu ugovora o turističkom putovanju, koje organizator putovanja nije realizovao:
– potraživanja uplaćenih sredstava putnika, u slučaju otkaza putovanja od strane putnika, u skladu sa opštim uslovima putovanja;
– potraživanja razlike između ugovorene cene putovanja i cene putovanja snižene srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga usluga obuhvaćenih programom putovanja.
U slučaju štete nanete putniku:
– potraživanja uplaćenih sredstava putnika po osnovu ugovora o turističkom putovanju, koje osiguranik nije realizovao;
– potraživanja razlike između ugovorene cene putovanja i cene putovanja snižene srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga obuhvaćenih programom putovanja.
U slučaju nastanka osiguranog slučaja kao posledice insolventnosti putnik se može obratiti Asistentskoj kući Coris na sledeći broj telefona + 381 11 36 36 999, ili na mail coris@coris.rs. Pozivanjem Call Centra Asistentske kuće moguće je obezbediti prinudni smeštaj, povratak putnika u zemlju, i potpunu podršku putniku 24h.
Lice zaduženo za prijem reklamacije: Leposava Stanković, 017/400-905, e-mail: gttours@ptt.rs
Potrošač je dužan da organizatora,lokalnog predstavnika organizatora ili lokalnu agenciju na koju je organizator ili posrednik uputio poštrošača za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi,na papiru ili na drugi odgovarajući način,obavesti o nedostacima izvršenih usluga,najskanije u roku od mesec dana od dana utvrđivanja nedostataka.
U Vranju,___________ za G&T Tours
Stranka:______________ ______________