Pratite nas na facebook-u takođe! Naša e-mail adresa : gttours@mts.rs i gttours@ptt.rs
Kontaktirajte nas na : 017 / 400 904 ili na 063 / 400 904

G&T-TOURS                                                            Broj polise(garancije) 30000016170

17500 VRANJE – SRBIJA

STEFANA PRVOVENČANOG 51

TEL. 017/400-904, 400-905

FAX:017/400-906

e-mail: gttours@mts.rs

PIB:100549133

MB:17255380

T.R.170-30016166000-21

LICENCA: OTP327 OD 07.02.2020, A20

 

POTVRDA O GARANCIJI PUTOVANJA BR._______

Korisnici:

 

Davalac garancije MILENIJUM OSIGURANJE ADO, office@milenijum-osiguranje.rs, telefon: 0117152300, broj polise(garancije) 30000016170,datum izdavanja polise(garancije)28.01.2020.

Iscrpljujuća osigurana suma iznosi 200.000 eura i predstavlja maksimalnu obavezu osiguravača.

Plaćanje naknade iz osiguranja vršiće se po srednjem kursu NBS.

Osiguranjem se obezbeđuju:

U slučaju insolventnosti:

–              troškovi nužnog smeštaja, ishrane i povratka putnika sa putovanja u zemlji i inostranstvu, u mesto polaska;

–              potraživanja uplaćenih sredstava putnika po osnovu ugovora o turističkom putovanju, koje organizator putovanja nije realizovao:

–              potraživanja uplaćenih sredstava putnika, u slučaju otkaza putovanja od strane putnika, u skladu sa opštim uslovima putovanja;

–              potraživanja razlike između ugovorene cene putovanja i cene putovanja snižene srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga usluga obuhvaćenih programom putovanja.

U slučaju  štete nanete putniku:

–              potraživanja uplaćenih sredstava putnika po osnovu ugovora o turističkom putovanju, koje osiguranik nije realizovao;

–              potraživanja razlike između ugovorene cene putovanja i cene putovanja snižene srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga obuhvaćenih programom putovanja.

U slučaju nastanka osiguranog slučaja kao posledice insolventnosti putnik se može obratiti Asistentskoj kući Coris na sledeći broj telefona + 381 11 36 36 999, ili na mail coris@coris.rs. Pozivanjem Call Centra Asistentske kuće moguće je obezbediti prinudni smeštaj, povratak putnika u zemlju, i potpunu podršku putniku 24h.

Lice zaduženo za prijem reklamacije: Leposava Stanković, 017/400-905, e-mail: gttours@ptt.rs

Potrošač je dužan da organizatora,lokalnog predstavnika organizatora ili lokalnu agenciju na koju je organizator ili posrednik uputio poštrošača za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi,na papiru ili na drugi odgovarajući način,obavesti o nedostacima izvršenih usluga,najskanije u roku od mesec dana od dana utvrđivanja nedostataka.

 

 

U Vranju,___________                                                                    za G&T Tours

Stranka:______________                                                              ______________